۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۵

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل:

ضرورتی برای ایجاد تشکل‌های بدون کارکرد وجود ندارد

ضرورتی برای ایجاد تشکل‌های بدون کارکرد وجود ندارد

اردبیل ـ مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: تمام رویکردها مبتنی بر توسعه کیفی تشکل های مردم نهاد است و ضروتی برای ایجاد تشکل‌های بدون کارکرد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سیمزاری ظهر جمعه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تشکل‌های مردم نهاد اظهار کرد: بی نظیرترین سطح مشارکت خیرین و تشکل‌های مردم نهاد در طول قرن اخیر در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر تشکل‌های مردم نهاد در طول سال‌های اخیر گفت: برگزاری رزمایش مومنانه و مواسات با فرمان رهبر معظم انقلاب و بر اساس مشارکت خیرین میهن اسلامی یادآور مشارکت مردم و جوانان در دوران دفاع مقدس است که چطور در کنار رزمندگان خط مقدم جانفشانی و ایثارگری کردند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان اینکه برای نمایش این عظمت‌ها نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شد افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا، چهارمین نمایشگاه دو سالانه دستاوردها و توانمندی‌های تشکل‌های مردم نهاد در استان اردبیل در قالب اولین نمایشگاه مجازی و آخرین نمایشگاه تشکل‌ها در پایان قرن سیزدهم با مشارکت مؤسسات مردم نهاد، مراکز نیکوکاری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سایر مجموعه‌های مردمی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

سیمزاری از رونمایی پوستر و ابلاغ دستورالعمل این نمایشگاه با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور طی هفته‌های آینده خبر داد و افزود: رویکرد شورا در تدوین برنامه‌ها مبتنی بر توسعه کیفی تشکل‌ها خواهد بود و ضرورتی برای ایجاد تشکل‌های بدون کارکرد وجود ندارد.

دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان اردبیل با اشاره به ضعف عملکرد در شهرستان‌ها اظهار کرد: انتظار داریم مجموعه‌های مردمی در حوزه‌های تابعه، برای ایجاد گروه‌های توسعه محور و مطالبه گرانه پیش قدم شوند.

در این نشست که با حضور معاونین دستگاه‌های صادر کننده پروانه فعالیت برای تشکل‌ها برگزار شد مقرر شد چهارچوب برگزاری نمایشگاه توسط این نهادها با نظرخواهی از کارشناسان ذیربط و نمایندگان تشکل‌ها تدوین و ارائه شود.

کد خبر 5026694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha